Hemma i Bro

2009-08-24  15:41:09  Allmänt  Kommentarer (0)
Då var första skoldagen avklarad. Vi fick schema, lite info om den kommande veckan, fick veta när lov och studiedagar var.. Ja, det vanliga. Vi ska börja gå efter schemat nästa måndag, skönt. Så denhär veckan blir det bara aktiviteter osv. Imorgon ska vi t ex ut i skogen och plocka bär och svamp, sen ska vi laga till något gott utav det!

Imorgon efter skolan så ska jag kanske göra en grej, beror på om jag vågar eller inte. Får se. Berättar imorgon ;)

Nu ska jag lägga mig bredvid min älskling i sängen en stund. Han sover så jag ska sätta på en massa Two and a halg men avsnitt. Bäst! Hörs sen ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0