Kvällsinlägg

2009-08-27  22:25:07  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

Imorgon börjar jag kl 8. Ska ha en mässa för 1:orna. Vi i serveringen ska vika servetter och sånt, dom i köket ska stå och hacka lite saker, göra chips och lite annat. När vi slutar (kl 11) så ska jag hem till min mamma och hämta pengar, sen åka till stan och köpa domdär skorna som jag kollade på idag. Efter det börjar jag nog åka mot Globen (restaurangen som jag ska extrajobba på ligger där).

Har tagit en varm skön dusch för en stund sen, ska se ett eller två avsnitt av Two and a half men och sen ska jag lägga mig i sängen och börja läsa lite ur min bok. Sen ska jag sova! Ska upp halv 6 imorgon bitti, usch så tidigt.

Hörs imorgon kväll! ♥

Ps. ska nog ta med mig kameran till skolan imorgon, så får ni se lite bilder på vad vi håller på med där! :)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0