Mamma, här har du din update!

2009-08-08  23:25:36  Allmänt  Kommentarer (1)
Dålig uppdatering, jag vet. Har ingenting att skriva om eftersom att jag bara har suttit inne idag och inte gjort något speciellt. Men men, jag ställer upp för min mamma ;) Hon vill ha en update, haha.

Imorgon ska jag hem till mamma o hälsa på, visa upp kattungarna för Jonas syster, hon ska köpa en av oss. Sen ska jag hem till min pappa. Där ska jag hålla hus de kommande två veckorna typ. Ska vara hund och husvakt från och med på tisdag.

Uppdaterar igen när jag har lust! Eller när min mamma vill ha en ny update ;) Puss på er ♥



Kommentarer
Skrivet av: sussi

Tack snälla,saknar ju att läsa din blogg,puss<3

DATUM: 2009-08-08 KLOCKSLAG: 23:45:15

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0