Onsdag

2009-08-19  17:03:51  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Är hemma hos älsklingen nu, ska snart gå till centrum och handla cola ;) Lägger upp lite bilder senare idag, så fort jag har överfört allt till datorn från USB-minnet.

När jag satt på tåget påväg hit så tänkte jag på den kommande helgen. Min moster fyller 19 år på lördag, Jonas lillasyster fyller år på söndag men ska firas på lördag, och så är jag bjuden på fest på lördag. Hur ska man hinna med allt? Eller ska man välja något utav det? Det går ju inte!

Har också lust att gå ut på krogen i helgen, dricka, dansa och ha kul. Perfekt innan skolan börjar, avsluta sommarlovet med något sååå kul! :) Aja, vi får se hur jag löser det, hehe. Hörs sen, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0