Äntligen hemma!

2009-12-03  22:45:54  Allmänt  Kommentarer (1)

Helluuuu!

Satan va trött jag är i mina ben. Jag och Natalie fick servera 10 stycken gamla restaurangelever, det var lite jobbigt, eftersom att dom gick ut våran skola i somras och hade gått samma kurs och så. Kändes verkligen som att dom antecknade vartenda litet fel vi gjorde ;) Men men, det gick bra iallafall.

Gick från skolan runt 9 och kom hem till Bro för ca 20 minuter sen. Ska läsa lite bloggar och så nu, sen ska jag försöka sova. Ska upp klockan 7 imorgon bitti, ska på saco-mässan i älvsjö, kul! (not!)

Tog lite bilder under kvällen, här får ni se:



Visst ser det juligt ut? ;)

Mitt och Natalies bord.

Fördrinkar till viktiga gäster, bla rektorn! ;) (på bilden är dom dock inte klarblandade)

Mums!

Hörs imorgon! Puss på er ♥


Kommentarer
Skrivet av: moa

va drinkarna Kir royal? haha

DATUM: 2009-12-06 KLOCKSLAG: 03:28:39

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0