Fredag

2009-12-18  16:44:28  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Nu har jag äntligen looooov! Fy fan va skönt! Idag hade vi julavslutning i skolan, inte så kul. Först samlades vi i klassrummet, åt pepparkakor, drack julmust och pratade om terminen som varit. Sen gick vi ner till matsalen och kollade på någon kort film som lärarna hade gjort, sen fick vi sluta.
Ikväll ska jag och älsklingen se på film tillsammans, myspys. Ja, mer än så har jag inte att skriva just nu. Men guess what? Jag äter baconpasta till middag just nu ;) Ovanligt va? Nu ska jag se på Shrek och äta. Älsklingen är inte hemma just nu, han åkte och handlade medans jag gjorde maten. Hörs sen! ♥
Btw, jag säljer biljetter till våran studentskiva i mars ;) Skriv till mig om du vill komma! Biljetten kostar 120:-!
Hmm, min text delas inte upp. Allt sätts ihop när jag sparar det, VARFÖR?!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0