hos Angela

2009-12-17  20:36:02  Allmänt  Kommentarer (1)
Helluuu!

Har varit hos mamma en stund idag, åt pizza, skrattade otroligt mycket med syster (som vanligt), kollade på film och tog det lugnt.

Nu är jag hemma hos Angela och hennes pojkvän Tim. Alla sitter i soffan med varsina datorer, haha. Om en timme ska vi se på The Simpsons movie ;) Jag ska sova här inatt, eftersom att både jag och Angela ska till skolan imorgon samma tid så kan vi ju ta sällskap och så. Vi ska kanske upp tidigare för att gå till våran gamla skola och se på hennes lillebror sjunga på deras julavslutning ;)

Oj, det blev mycket text nu, men men ;) Nu ska jag läsa bloggar och kolla runt lite på internet! Hörs sen, PUSS ♥


Angela och jag ♥

Kommentarer
Skrivet av: TyCjAN

Ska du göra i helgen då?

K R A M

DATUM: 2009-12-18 KLOCKSLAG: 14:54:30
URL: http://tycjan.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0