Hos mamma!

2009-12-30  20:01:43  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Är hemma hos min mamma just nu, men det är bara jag och min syster här. Men det gör inget, vi har roligt ändå ;) Har precis ätit middag så nu är vi båda trötta.

Innan jag kom hit så var jag i Farsta och köpte lite saker från H&M. Ögonskuggor, ögonskuggsborste, rouge, rougeborste, lösögonfransar, strumpbyxor och en ansiktsmask ;) Allting är till för att användas imorgon! Yaaaay!

Tidigare idag var jag ju hos pappa, men hann bara träffa honom i ca en halvtimme. Fick en försenad julklapp och det var en sak som jag har önskat mig i säkert 10 år nu, haha. En synth! :) Blev jätteglad när jag fick syn på den!

Nu ska jag försöka få tag i Jonas, han måste hämta mig på stationen, får fan ryggskott av min (säkert 20 kg) tunga väska! Hörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0