Lördag

2009-12-12  16:20:50  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuuuu!

Igår var jag ute med familjen, jättekul var det. Runt klockan ett så drog jag, Amanda och Angela på efterfest, det var också kul. När jag kom hem (runt 5 tror jag att det var), så drack jag två glas vatten, tvättade bort sminket och gick och la mig. Vaknade dock skitsent idag men mår superbra iallafall ;) Ett tips till dom som blir bakis; innan ni går och lägger er, drick ett par glas med vatten, det lönar sig morgonen därpå ;)

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Antingen träffar jag folk idag igen, eller så åker jag hem till Jonas. Får se hur det blir. Uppdaterar sen när jag vet vad jag ska göra ;) Och lite bilder från igår kommer upp ikväll eller imorgon. PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0