Myskväll!

2009-12-18  20:45:36  Allmänt  Kommentarer (1)
Hellu!
När som helst ska jag och älsklingen lägga oss i sängen och kolla på film. Vi ska se "Hopplös och hatad av alla". Jag har sett den förr, men det är nästan ett år sen så jag minns inte om den var bra eller dålig. Men men, huvudsaken är att jag får ligga tätt intill min älskling ikväll, precis som vi planerat. Det var så länge sen ♥ Ikväll är det bara han och jag!
Vi ska också ta med oss en liten fika, lussebullar och sånt :) Mys! Ska nog tända lite ljus också. Hörs senare ♥ Puss!
En gammal bild på mig och älsklingen ;) ♥
störande att texten inte går isär, som jag vill ha den!!!!!!

Kommentarer
Skrivet av: Madeleine

Härligt med myskväll!

DATUM: 2009-12-18 KLOCKSLAG: 23:25:07
URL: http://mbym.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0