Nyårsafton.

2009-12-31  13:05:56  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Kan ju börja med att förklara varför denhär dagen inte började så bra.

Sov skavfötters med syster inatt? Sov alltså inte bra, haha. Vaknade säkert 10 gånger. Åkte hem till Jonas, fick ingen hjälp med att bära mina väskor (väger säkert 20 kg), när jag kommer hem till Jonas så börjar vi tjaffsa direkt, jag gråter, jag är stressad, har ont i huvudet, är hungrig, är trött, ALLT ÄR PISS! Jonas, hans mamma och hennes pojkvän åker till Åkersberga utan mig, jag sitter ensam i sängen och bloggar om detta. Tragiskt.

Men det är nyårsafton, inte ska dethär få förstöra det! Jag ska rycka upp mig. Jag ska hoppa in i duschen snart, kanske ta en bad. Då blir jag iallafall av med denhär stressen. Hörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0