Söndag

2009-12-06  15:28:44  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Vaknade för ca två timmar sen ;) Hade jättekul igår. Jag, min syster, hennes två kompisar, min bror och två utav hans kompisar var på värdshuset igår och drack lite. Sen kom mamma och hennes sambo dit. Vi satt där tills det stängde, alltså till kl 01.00 Jag och Angela, min bästa vän, drog på efterfest med en massa människor, jättekul var det. Jag gick därifrån runt 6 typ, kom hem vid 7 för att jag svängde förbi någon och hämtade upp min syster ;) Lyckad kväll säger jag bara!

Nu ska jag ta det lugnt en stund, sen får vi se om jag ska träffa Angela eller om jag ska göra något annat. Ska hem till älsklingen sen iallafall, har inte träffat honom på två dagar nu :( ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0