Torsdag

2009-12-17  11:53:43  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Vaknade vid halv 10 av en kissnödig vovve, tog ut han på en liten runda och sen la jag mig i soffan och kollade på tv. Har precis ätit en rätt så tidig lunch, tortellini :)

Just nu sitter jag i soffan med pappas laptop framför mig, tvn står på (dock inget bra program), levande ljus, fin vintermiljö utanför fönstret och en gosig hund bredvid mig :) MYS! Jag tände brasan en stund också men den slocknade ganska fort, orkade inte försöka igen då, haha.

Ska åka härifrån kl 15.00. Ska hem till Jonas :) Tills dess vet jag inte vad jag ska hitta på, får väl se på tv eller bara sitta här vid datorn.

Här får ni se lite bilder;

Massor med snö!

Brasan när den väl brann ;)

Myspys!

Utanför fönstret.


Nä, nu blev jag trött. Ska nog lägga mig ner en stund och vila :) Hörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0