Update!

2009-12-28  12:48:27  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Kom hem för inte så länge sen. Har varit i Jakan och kollat runt i lite affärer med älsklingen :) Vi brukar inte gå runt i affärer och sånt, bara vi två, så vi hade jättekul. Vi pratade och skrattare ovanligt mycket! :)

Vi handlade raketer till nyår, älsklingen handlade ett spel till sitt nya PS3, sen åkte vi förbi Mc Donalds och där köpte jag lilla menyn, MUMS :) ♥

Och nu är vi alltså hemma. Båda är jättetrötta så vi skrattar åt minsta lilla grej ;) Vi sitter i sängen båda två, han spelar tv-spel och jag har min laptop framför mig samtidigt som jag kollar på när han spelar. Tänkte läsa lite bloggar och sånt nu, sen ska jag nog lägga mig bredvid min älskling ♥

Hörs sen ♥ (blev många hjärtan i dethär inlägget ;) känner mig väldigt kärleksfull idag, haha!)


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0