Update..

2009-12-30  00:59:08  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

En sen update, som vanligt.. Har legat i sängen hela kvällen och kollat på Gossip girl :) Och just nu sitter jag och läser en massa sminktips i Lindas sminkblogg. Har ni läst den? Om inte, gör det. Hur bra tips som helst! Ni hittar hennes blogg HÄR! Jag ska försöka hitta en bra sminkning till nyår där ;)

Älsklingen åker till jobbet om ca en halvtimme. Och jag ska väl stänga av datorn snart och försöka sova. Jag ska upp senast halv 12 imorgon, för jag ska till pappa en stund och hälsa på. Sen ska jag och syster till Farsta centrum och kolla runt lite.

Hörs imorgon ♥


ÄLSKAR denhär sminkningen!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0