05.00

2009-02-08  05:09:26  Allmänt  Kommentarer (1)
Hej Hej! Jag vet att jag skulle skriva tidigare men det är nu jag har tid. Hela dagen har jag varit upptagen. Imorse vaknade jag och Jonas vid 11, gick upp och åt frukost och fixade sedan iordning oss. Sen åkte vi hem till hans pappa, där åt vi smörgåstårta och träffade en del utav Jonas släkt. Runt 6 åkte jag hem till min mamma. Där var mamma, Tommi, min syster och min systers kompis. En till kompis till min syster kom senare och min älskade moster, hehe.

Tillsammans såg vi på melodifestivalen, sen blev det prat och en massa musik och sång. Jättetrevligt var det, tills det gick för långt.. Men men, det ska vi inte prata om. Jonas hämtade mig, min moster och min systers kompis vid 3 nångång. Först körde vi hem min moster, sen min systers kompis, sen letade vi upp en bensinmack m.m. Vi kom hem för bara ca 15 minuter sen, haha. Så när jag har skrivit klart dethär så ska jag gå direkt till toaletten och göra iordning mig inför morgonen (min så kallad natt?). Jag är sååå trött.

Jag lovar, direkt när jag vaknar igen så ska jag sätta mig o blogga och lägga upp bilder från fotograferingen. Orkar faktiskt inte göra det nu, jag vill verkligen sova. Jaja, jag lovar iallafall, NU måste jag gå. Bye Bye ♥

PS. svarar på era kommentarer när jag vaknar, puss ♥

Kommentarer
Skrivet av: Marcus Å

Har varit iväg och sprungit på förmiddan och så mat nu, sen blir det mer plugg och bloggsaker :)

DATUM: 2009-02-08 KLOCKSLAG: 14:29:16
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0