Besatt av djur

2009-02-08  23:29:04  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej alla söta läsare!

Just nu sitter jag och kollar lite på blocket. Är sååå sugen på att skaffa mig ett husdjur, men vart ska jag ha det? Haha. Så fort jag och Jonas tar över lägenheten så ska vi skaffa katt tror jag, eller jag hoppas det iallafall (A) Får se vad Jonas säger om det sen. Men det är ju så att jag aldrig levt utan en katt och jag vet att Jonas gillar katter så, ja.. ;)

Nog om det. Eftersom att vi gick upp vid 14.00 idag så är ingen utav oss trötta. Imorgon är det skolan som gäller, första gången på ca en månad, har ju varit ute på praktik i 4 veckor. Ska bli kul, saknar tjejerna.

Vet inte om jag ska sitta uppe inatt, jag tror nästan det. Jag har ju faktiskt hela säsong 1 av Vänner att se på, det är ju så bra, man kan inte sluta kolla, så det kan jag ju underhålla mig själv med ett par timmar.

Nä nu ska jag ta och kolla efter djur, det är kul men jag blir lite besatt så Jonas blir nästan lite irriterad när jag vill visa honom en massa bilder och när jag lägger till min pipröst: naaaw,. iiii va söööööt. Ja ni vet hela den biten, haha. Jaja, NU ska jag gå. Skriver imorgon eller senare ;) Byyyye ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0