Hemma

2009-02-13  15:10:31  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan! :) Ändrade planer. Sitter hemma hos Jonas nu, ska lite senare ta bilen hem till hans pappa. Jonas ska fixa en bil och jag får väl ta och umgås med hans syster eller något medans. Sen ska han, jag och hans lillebror åka hem till Bro. Hans lillebror ska sova över här. Mer än så har vi inte planerat, inga exakta tider och sånt..

Nu tänte jag fixa en hemuppgift som jag egentligen ska göra nästa fredag men gör jag den nu så har jag ju redan gjort den så :) Sen ska jag nog se Vännner, hihi. Ska fixa en header lite senare och kanske byta bakgrund, kolla in lite senare så kanske jag har hunnit fixat lite, säg gärna vad ni tycker då också! ;) puuss ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0