Middag + Vänner :)

2009-02-09  21:29:20  Allmänt  Kommentarer (2)
Tjosan. Jag låg och kollade på Vänner fram till ungefär halv 5, sen somnade jag. Vaknade för typ bara 20 minuter sen. Hur ska jag kunna somna om nu då? Det var ju inge bra. Ska gå och hämta lite mat nu och sen ska jag äta en semla ;)

Imorgon är det skola igen, har en lektion så jag slutar typ kl 11 :) Ska ha Ansvarsfull alkoholhantering. Efter skolan ska jag kanske förbi praktiken och lämna skåpsnyckeln som jag lånade, men det beror på om Therese kommer till skolan, för hon har nyckeln. Sen ska jag nog bara hem och ta det lugnt. Första skoldagen var det ju idag på en månad, det var kul att träffa tjejerna igen, det var ju sååå länge sen :)

Nä, nu ska jag ta och gå ut till köket och göra iordning lite middag ;) Till middagen ska jag se på Vänner (A) ♥


Bjuder på en gammal bild på mig och älsklingen. Första bilden vi tog tillsammans. Där hade vi varit tillsammans i ca en vecka, haha ;) ♥

Kommentarer
Skrivet av: Clara Carlberg

svar: oj! den bilden är inte alls lik den i headern! :D hihi. Min dag var bra. Hälften skola, hälften shopping och jobb :D dd? <33

DATUM: 2009-02-09 KLOCKSLAG: 22:01:08
URL: http://mylifeyourdream.blogg.se/
Skrivet av: Matilda

Svar: Heej! :) Min dag har varit jätte bra! :) din då?

Idag har jag mest suttit vid datorn haha, och slappat. Det är sportlov för mig så det är härligt! :)

DATUM: 2009-02-09 KLOCKSLAG: 22:07:24
URL: http://nineteendecember.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0