Snart 3!

2009-02-28  02:56:30  Allmänt  Kommentarer (3)
Hej på er!

Just nu känner jag mig så deprimerad, har fått en massa dålig kritik från min familj de senaste månaderna och det känns inge bra. Känns som att dom stänger mig ute, som att dom inte accepterar mig för den jag har blivit. Känner mig bara så dålig just nu och är i en konstig period, vill bara gråta ut och det går verkligen. Usch, vill inte må såhär. Finns det något jag kan göra för att det ska bli bättre? *depp* !


Klockan är strax 3 på natten, kom hem för bara en halvtimme sen. Har ju varit hemma hos Jonas pappa och ätit middag och umgåtts lite. Det var jättetrevlig tycker jag. Medans Jonas var ute och fixade en bil så umgicks jag med hans syster Patricia. Vi pratade lite och sen bestämde vi att vi ska gå på bio på söndag och se Män som hatar kvinnor, det ska bli kul :) Senare mot kvällen så satt vi allihopa och spelade Vem vill bli miljonär (tantvarning enligt Patricia, haha), sen tog jag och Jonas tåget hem till Bro. Svinkallt var det när vi gick från perrongen till bilen, höll fan på att frysa ihjäl!

Nu sitter vi här vid varsin dator, jag ska läsa lite bloggar nu tänkte jag, sen kanske se ett avsnitt av Vänner om jag orkar, sen ska jag fan sova. Är skittrött. Imorgon har jag än så länge inga planer. Bara att jag ska se på Melodifestivalen på kvällen, men vart och så vet jag inte än.

Nä, vi hörs imorgon. Hoppas att eran fredag var bra :) Puss! ♥



Har lekt lite med photoshop, fortsätter med det imorgon, det var kul! xD

Kommentarer
Skrivet av: Mona

Hørtes ikke gøy ut det med familien din. Håper det ordner seg! :)

DATUM: 2009-02-28 KLOCKSLAG: 04:54:34
URL: http://monar86.abcblogg.no
Skrivet av: Mimmi

svar: Jasså, det lät mysigt de :) Själv var jag på bio igår med en kompis, och sen tog jag det bara lugnt :)

Frågestund nu, ställ gärna en fråga :)

DATUM: 2009-02-28 KLOCKSLAG: 12:16:46
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Skrivet av: Mahlin ♥

okej just det, där är ta mig sjutton melodifestivalen ikväll haha. har ingen aning om vilka som ska vara med eller nåt, har inte sett på det en enda lördag hittils :) det därom din familj...har känt lite samma sak, men innerst inne även om man får kritik så älskar dom ju en. dom vill ju bara ditt bästa, tänk så istället :)

DATUM: 2009-02-28 KLOCKSLAG: 14:26:28
URL: http://mealinn.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0