Tjosan!

2009-02-28  22:15:13  Allmänt  Kommentarer (1)
Melodifestivalen är slut och nu över till 4:an, där har Rocksystrar börjat men just nu är det nyheter. Har aldrig sett den filmen så jag ska nog kolla på den. Min syster ringde så fort melodifestivalen var slut och frågade vad jag tyckte om låtarna osv, sen helt plötsligt sa hon grattis till mig och jag förstog ingenting. Jag har tydligen namnsdag idag, men jag bryr mig faktiskt inte om namnsdagar. Men till dom som bryr sig.. Grattis till alla som heter Maria!

Samtidigt som jag kollar på Rocksystrar ska jag fixa bilder i photoshop tror jag, det är ju sååå kul! Är nybörjade så bilderna kanske inte blir så bra men men, haha. Jag lär mig med tiden.

Imorgon är det den 1:a mars, det innebär att jag och Jonas har varit tillsammans i 19 månader :) Men vi hade inte tänkt fira det på nåt sätt, jag ska ju på bio med hans syster, haha. Men men, lite mys och så blir det säkert ;) Hehe. Nä, nu börjar Rocksystrar igen. ♥

Kommentarer
Skrivet av: Sebastian

Besök min blogg och lägg till den i din bloggkoll om du tycker om den vettja! (:

DATUM: 2009-03-01 KLOCKSLAG: 00:44:59
URL: http://basc.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0