11.35

2009-01-31  11:43:37  Allmänt  Kommentarer (1)
Godmorgon!

Jag struntar i att åka in till stan o köpa Jonas present idag. Det står på internet att man måste beställa presenten en dag innan och det hade jag missat... Så Jonas mamma åker förhoppningsvis och hämtar den på måndag, eftersom att dom har stängt imorgon. Tyvärr så kan jag inte säga vad det är vi ska köpa till honom, (han läser min blogg ibland), men på måndag får ni såklart veta ;) Och tyvärr så får han ju presenten dagen efter han fyller år, men men.

Som jag sa igår så ska vi åka hem till Jonas farmor och fira honom. Vi ska åka om en timme typ och han ligger här bredvid mig och sover, haha.. Får väl ta och väcka honom snart. Vill inte det egentligen för han är sååå söt när han ligger och trycker in sig mot min kropp och gör en massa små ljud, hehe. Aja, jag måste :(

Idag har jag på mig en svart kofta, en lila topp och svarta strumpbyxor, allt är från gina tricot. Kanske lägger upp en bild sen, vi får se. Sen när vi åker så ska jag ha på mig mina varma, sköna UGGs. Det är ju snö ute och dom är så sköna att gå i och man fryser aldrig om fötterna. :)

Nä, NU måste jag väcka Jonas, tåget går om en timme. Hörs sen! ♥

Kommentarer
Skrivet av: emms

Hej :)

Kolla in vår tävling "kungen spelar pingis mot ett får!"

Fina priser och roligt tema :D

Du vinner bland annat reklam som "månadens blogg" på vår blogg i en hel månad, vilket nästan garanterar att du får fler läsare. Sedan skickar vi också ett paket med lite smågrejer till vinnaren. Om du vill veta mer, kolla in http://elefanterihagnestahill.blogg.se/2009/february/-tavling-.html#comment .

Ha det bra, kram :)

DATUM: 2009-02-01 KLOCKSLAG: 11:51:56
URL: http://elefanterihagnestahill.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0