Fredag!

2009-01-16  20:41:38  Allmänt  Kommentarer (3)
Fan då, jag skrev ett inlägg för typ två timmar sen men det har på nått sätt raderats :S Aja, får väl skriva lite nu istället, hehe. Denhär dagen har varit helt okej, praktiken var som vanligt, gjorde samma saker som jag gjort hela veckan, förutom att idag hade jag en flaska i golvet, då small det rejält, hihi, men det var inte så pinsamt faktiskt, haha. En sak som jag tycker är tråkigt är att Katarzyna som jag har jobbat med hela veckan slutade idag, så idag jobbade vi sista dagen ihop, väldigt tråkigt tycker jag. Vi som har så kul ihop :( Aja, jag överlever.

Efter praktiken åkte jag hem och tog det lugnt ett tag, sen åkte jag, Jonas och hans kompis Rasmus till Willys och handlade lite godsaker inför kvällen. Så nu sitter jag här i sängen med laptopen i knät, äter sour cream fiff, dricker coca cola och ser på Lets dance :) Efter Lets dance så ska jag nog se det första avsnittet på den nya serien Samantha, hoppas den är värd att se på, hehe. Ikväll och imorgon kväll så ska Jonas ha sin kompis här hos oss, dom ska lana, så jag ska bara sitta här i sängen och se filmer osv, haha. Mysigt tycker jag
(A)

Skriver kanske lite senare, ha en bra fredagskväll ! :) ♥

Kommentarer
Skrivet av: anna

svar: jo min dag har varit bara bra :) din då? =)

DATUM: 2009-01-16 KLOCKSLAG: 22:07:17
URL: http://anderssona.blogg.se/
Skrivet av: clara

svar: Jaha, är det kul då? :D Det låter lyxigt iallafall, haha! Kram på dig från Clara!<3

DATUM: 2009-01-16 KLOCKSLAG: 22:13:51
URL: http://mylifeyourdream.blogg.se/
Skrivet av: Mahlin

åh okej härligt:)

partey imorgon eller du kanske inte dricker?

haha, puss.

DATUM: 2009-01-16 KLOCKSLAG: 23:43:54
URL: http://mealinn.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0