fredag

2009-01-30  21:34:40  Allmänt  Kommentarer (1)
Hej alla glada! Idag är det fredag och vet ni vad det innebär? ;)

Fiff, cola och film!

 
Idag har jag inte gjort nånting, bara varit hemma och tagit det lugnt. Imorgon ska jag upp tidigt, ska in till stan och förhoppningsvis köpa älsklingen present, han fyller ju 19 år på söndag :) Imorgon kl 14 ska jag och älsklingen hem till hans farmor och fira honom, sen vet jag inte vad vi ska hitta på. På söndag när han fyller år så ska vi fira honom här hemma, äta tårta och så.. senare på kvällen ska vi gå på bio. Vet inte än vad vi ska se men Jonas kompis Joakim ska med också :) Och eftersom att jag och Jonas firar ett och ett halvt år på söndag också så får vi väl fira det samtidigt som vi firar hans 19årsdag! Denhär helgen kommer bli bra tror jag, hehe. Aja, skriver såklart imorgon, puss på er alla! ♥

Kommentarer
Skrivet av: Mona

Hørtes ut som en fantastisk helg! :) Bursdager og kake er topp!! hehe...

DATUM: 2009-01-31 KLOCKSLAG: 05:13:42
URL: http://monar86.abcblogg.no

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0