Min helg

2009-01-25  14:11:02  Allmänt  Kommentarer (4)

Hejsan!

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, har haft fullt upp kan man säga. I fredags åkte jag hem till min mamma och hälsade på. Slutade med att jag sov över där. Igår åkte jag hem till min pappa tillsammans med Jonas. Hela kvällen var vi ensamma och hade det jättemysigt. Låg i soffan på nedervåningen och kollade på tv och bara tog det lugnt. Åt fiff och drack cola, det var supermysigt. Vaknade runt halv 12 idag, gick upp och gjorde frukost till mig och älsklingen (som fortfarande låg och sov). Gick sedan och väckte honom, sen satt vi och åt frukost ihop med lite bakgrundsmusik och levande ljus, jättemysigt :)
 
Nu sitter jag vid matbordet med laptopen framför mig, Jonas åkte för ca 30 minuter sen. Så nu har jag inte så mycket o göra, ska väl läsa lite bloggar och kolla mailen osv, sen går jag väl ner och kollar på tv en stund. Förhoppningsvis kommer min syster lite senare idag, då ska vi sjunga singstar och äta korvstroganoff till middag! :) Imorgon ska jag upp kl 5, ska ta bussen härifrån pappa (Farsta) som går vid 6. Börjar som vanligt på praktiken halv 8, ska vara i köket de två sista veckorna nu. Aja, nu ska jag läsa bloggar och en massa annat! Hoppas att ni har haft en bra helg! ♥


Liter bilder på hur jag såg ut i helgen.. xD



Kommentarer
Skrivet av: Sofie

den rosa blusen var jättefin! :)

DATUM: 2009-01-25 KLOCKSLAG: 19:39:38
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se/
Skrivet av: Mahlin

okej, trevligt ju! :)

tror att jag har bott på det hotellet som du praktiserar på, plus nordic light. haha

DATUM: 2009-01-25 KLOCKSLAG: 21:20:14
URL: http://mealinn.blogg.se/
Skrivet av: Tuva

sv, va kul. Jag praktiserar som servitris på Opera Källaren! :D

DATUM: 2009-01-25 KLOCKSLAG: 21:22:17
URL: http://tuvas.webblogg.se/
Skrivet av: Mahlin

haha jo jag vet ju det. det är värsta bra läge å allt där på det hotellet ju, värsta centralt och allt om jag minns rätt:) kommer inte från stockholm, så!

DATUM: 2009-01-26 KLOCKSLAG: 19:34:04
URL: http://mealinn.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0