Onsdag

2009-01-14  19:23:06  Allmänt  Kommentarer (1)
Hejsan alla söta läsare!

Det är såhär att jag är så otroligt trött så jag orkar knappt skriva om min dag. Kan ju kortfatta det lite snabbt bara. Var i serveringen idag, som vanligt nu då. Först var det på frukosten. Jag plockade undan efter ca 200 gäster, torkade bord, fyllde på en massa osv. Sen gjorde vi iordning ett antal bord till lunchen, ca 70 gäster skulle komma. Sen åt vi lunch. Vid halv 1 kom gästerna, alla på en gång, så jag och Katarzyna (tror att hon stavas så, tjejen som jag jobbar mest med) fick fullt upp med att plocka disk och torka bord. Sen vid 2 fick jag sluta. Imorgon jobbar inte Katarzyna så jag vet inte vad jag ska ta mig till utan henne, haha. Det är hon som har hjälpt mig mest med allt osv, aja, det går nog bra.
När jag hade slutat så åkte jag hem och satte mig vid datorn, kollade lite bloggar, lite internetsidor osv.

Nu ska jag lägga mig ner och kolla på Simpsons, sen ska jag sova.. Ska upp kl 5 imorgon bitti, som vanligt..

SÅ, det var min dag det. Hör av mig imorgon! ♥

Kommentarer
Skrivet av: maria

hihi, gick de bra i skolan ida:)

DATUM: 2009-01-15 KLOCKSLAG: 12:17:24
URL: http://maarlan.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0