Söndag

2009-01-18  16:51:37  Allmänt  Kommentarer (2)
Hejsan allihopa! Igår hade jag ingen lust att skriva nånting för jag hade ändå inte gjort något speciellt. Jag var bara hemma och kollade på film.

Idag vaknade jag och Jonas av att klockorna ringde vid 9 men gick inte upp förän strax efter 10. Vi duschade och fixade iordning oss, sen körde Jonas mig till Farsta centrum, sen åkte han hem till sin pappa. I farsta centrum stog jag och väntade på att pappa skulle komma, stog där i ca 30 minuter. När han kom så åkte vi till Farsta idrottshall. Där åkte jag, Nina, Cissi och Elin skridskor. Det var helt oväntat att jag skulle sätta på mig ett par skridskor men pappa hade tagit med sig min systers skridskor som jag kunde låna om jag ville. Först ville jag verkligen inte men sen tjatade alla på mig så jag satte på mig dom och sen hjälptes jag och Nina åt att hålla i varandra, haha. Nina hade inte åkt skridskor på typ 10 år och jag minns inte senast jag åkte så det var ganska nytt för oss båda. Efter ett tag så fick vi upp lite fart iallafall, tills jag ramlade och slog i knät och rumpan, haha. Men jag fick hjälp upp av Nina och Cissi, sen fortsatte vi att åka en stund. Sen satte vi oss ner och drack varm choklad och åt kakor
:)

När vi hade fikat klart så åkte vi tillbaka till Farsta centrum, gick in på en thai restaurang och beställde mat (nr 14 som vanligt), sen åkte vi hem och åt det. Sååå jävla god mat har dom där asså xD Galet!

Just nu sitter jag hemma hos pappa, men ska tillbaka till Bro lite senare. När jag kommer hem så lägger jag upp lite bilder från skridskoåkningen ;) Nu ska jag umgås lite med familjen. Hörs ikväll ♥

Kommentarer
Skrivet av: Mahlin

haha okejokej, amen det är ju smart. mamma å pappa har lovat mig körkortet+en bil om jag inte dricker nåt innan jag är 18 (fyller det i år den 30 september) men har redan druckit men det vet inte dom om, haha;) kanske är lite fel att göra så, men får se..

DATUM: 2009-01-18 KLOCKSLAG: 17:12:05
URL: http://mealinn.blogg.se/
Skrivet av: Mahlin

äh, det är bara att övertala dom

hota med att du super skallen av dig annars haha borde funka nästan ju? (y)

DATUM: 2009-01-18 KLOCKSLAG: 20:21:52
URL: http://mealinn.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0