It´s way to early

2009-01-28  05:07:46  Allmänt  Kommentarer (1)

Godmorgon alla pigga o glada! (NOT!)

Klockan är strax efter 5 och jag undrar vad fan jag gör uppe såhär tidigt egentligen, men svaret är enkelt, PRAKTIK! Har precis duschat, nu ska jag hitta nånting att ha på mig, sminka mig, packa ner kockrocken och sen ska jag nog ta det lite lugnt innan jag börjar gå mot tåget. Mår inte alls bra idag asså, har ont i hela kroppen och är hängig som fan, men jag känner verkligen att jag måste gå. Får hoppas att jag mår bättre när jag väl är där, orkar ju inte gå runt o må såhär hela dagen, det är surt.. Aja, jag skriver sen när jag kommer hem från praktiken. Ha en bra dag! ♥


Kommentarer
Skrivet av: Mona

Kjipt å stå opp så tidlig!!! Jeg må stå opp klokken 03.30 i morgen, gruer meg allerede! :p

DATUM: 2009-01-28 KLOCKSLAG: 12:49:36
URL: http://monar86.abcblogg.no

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0