torsdag

2009-01-29  21:57:14  Allmänt  Kommentarer (1)

Hejsan! Idag mår jag bättre men är ännu inte helt återställd. Och just därför så tycker jag inte att det är någon bra idé att gå till praktiken redan imorgon. Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, kollat på tv/film och lyssnat på en massa musik. Har funderat på att göra en ny header till bloggen men jag vet inte. Man kan ju alltid sitta och försöka få till något fint, sen om man tycker det blir bra så varför inte byta? Kanske kan börja redan ikväll och testa lite.. alltid kul med att fixa med bilder och sånt tycker jag :) Aja, om jag blir nöjd med det jag gör så byter jag nog, har märkt att jag tröttnar rätt så fort på hur min blogg ser ut, haha.

Hörs imorgon då. Ha det bäst! Puss ♥


Kommentarer
Skrivet av: Mona

Hørtes ut som en herlig dag du har hatt! :)

Syns du har kjempefin header nå jeg!

DATUM: 2009-01-30 KLOCKSLAG: 11:00:57
URL: http://monar86.abcblogg.no

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0