Lördag

2009-01-11  21:50:08  Allmänt  Kommentarer (2)
Hejsan Hejsan! Hoppas att ni har haft en trevlig helg allihopa. Min helg har varit helt okej. Igår slutade det med att jag sov kvar hemma hos min mamma. Vaknade vid 12 idag och började fixa mig och så. Sen vid halv 3 åkte jag hem till min pappa. Efter en stund så kom en del av släkten, vi åt middag, fikade och hade det väldigt trevligt. Vi firade min syster som fyller 20 år på tisdag :) Så vi åt tårta och hon öppnade lite presenter.

Vid 7 så åkte jag in till farsta strand, där hämtade Jonas upp mig med bilen. Skönt att åka bil istället för att sitta på ett tåg i 50 minuter..usch. Direkt när jag kom hem till Jonas så fanns det två ikea-påsar med ren tvätt att lägga in i garderoberna, så det gjorde jag. Sen satte jag mig i sängen med laptopen framför mig. Nu ska jag läsa lite bloggar, kolla facebook och sen ska jag nog börja med en design. Ska försöka fixa en design till en tjej som ville ha min hjälp så vi får väl se hur det går
:)

Ikväll ska jag försöka gå och lägga mig tidigare än vad jag brukar. Imorgon börjar min praktik, läskigt, haha. Är på samma praktik som Therese (en tjej i min klass), som tur är. Om jag hade varit själv så hade jag fan inte vågat gå dit säkert, haha. Vi börjar iallafall kl 9 imorgon så jag ska gå upp vid halv 7 typ. Men nu ska jag gå! Ha en bra kväll, jag skriver imorgon såklart ♥

Syster tar första biten ;)

Tårtan :)


Jag

Kommentarer
Skrivet av: Mona

For en fantastisk kake!!! Såg dritgod ut!!



Hadde lagt meg i går når du kommenterte på bloggen, begynte på jobb klokken 4 i morges! :(

Men er hjemme fra jobb ca halv 1 så logger meg på msn da og ser om du er online :)

Sinnsykt så rask du var, gleder meg!! Tuuuusen takk for hjelpen nok en gang!

DATUM: 2009-01-12 KLOCKSLAG: 06:24:53
URL: http://monar86.abcblogg.no
Skrivet av: Marcus Å

Idag är jag tillbaka på skolan och ska plugga lite med andra från klassen vilket blir spännande. Sen är det träning ikväll. Händer idag sj?

DATUM: 2009-01-12 KLOCKSLAG: 12:41:37
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0