Härligt väder!

2009-07-02  10:59:34  Allmänt  Kommentarer (0)
Godmorgon!

Kvällen igår var den bästa kvällen på länge. Jag och älsklingen hade våran 23-månaders dag igår så vi gick ner och badade på kvällen. Tog ett kvällsbad. Det var hur skönt som helst, när man väl hade doppat sig, hehe. Det var bara han och jag, vi hade det jättemysigt. Underbart var det att träffa honom igen, vi hade bråkat lite men det löste sig.

Idag är det 31 grader ute, det är skitvarmt! Så fort min styvmamma kommer hem så ska vi ner till stranden och sola. Och min lilla styvsyster och hennes kompis ska bada. Vi tar nog med oss lunch dit och så. Härligt!

Idag ska jag nog beställa en väska och ett par skor från H&M. Behöver verkligen det. Jag tror att det blir dessa:


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0