Hemma från Nyköping

2009-07-26  14:01:02  Allmänt  Kommentarer (0)
Hejsan!

Äntligen tillbaka i Stockholm! Kom hem igår runt 6 men orkade inte sätta mig vid datorn då. Låg och slappade i sängen, kollade på film och somnade vid 1 ungefär. Gick upp runt halv 9 imorse och åkte hem till min pappa. Sitter hemma hos honom nu, ska vara här tills på torsdag, ska vara hund- och husvakt. Jippi! (NOT!) Pappa och hans sambo är på kryssning.

Idag ska jag bara ta det lugnt, kanske möta upp Jonas syster och sen får vi se om hon ska sova hos mig eller inte. Hoppas det iallafall :) Har så tråkigt här, helt själv!

Bilder från nyköping kommer upp när jag har hittat sladden, (som vanligt). Hörs sen! ♥

Btw, det är nåt fel på antingen blogg.se eller något annat skit så jag kan inte svara på era kommentarer. Hoppas att det löser sig snart!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0