Hemma i Bro

2009-07-15  21:59:01  Allmänt  Kommentarer (2)
För en stund sen åt jag en sen middag samtidigt som jag såg det senaste avsnittet av True Blood. Det är så jäääkla bra! Efter det har jag bara läst bloggar och sånt.

Hämtade ju ut mitt paket idag, sakerna som jag beställde från H&M. Allt är perfekt ;) Bilder lägger jag in någon annan dag. (När jag har hittat kamerasladden, hihi).

Ikväll ska jag bara mysa med älsklingen min, kanske se en film, äta chips och dricka lite cola. Imorgon blir det en segdag. Ska packa och ta det lugnt.

Nu blir det Sims 3! Hörs imorgon

Kommentarer
Skrivet av: Marcus Å

haha, vem skulle inte vilja visa upp om man hade en sån bil? :P Allt bra idag? :)

DATUM: 2009-07-16 KLOCKSLAG: 08:00:35
URL: http://slipsens.blogg.se/
Skrivet av: Marcus Å

Bara bra med mig, händer idag hos dig? :)

DATUM: 2009-07-16 KLOCKSLAG: 15:40:09
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0