Hemma

2009-07-14  19:44:08  Allmänt  Kommentarer (1)
Hemma igen efter att ha handlat med min styvmamma. Det var kul, som vanligt. Folk måste ju undra om vi är friska, så som vi håller på, hihi. Handlade en massa på Willys och sen köpte vi en ny matskål till Mio på Rusta. Tyckte att den passade honom. Klockan 8 börjar Allsång på skansen, det ska vi se. Vi ska dock inte baka blåbärspaj som jag skrev tidigare, det blir glass istället. Men det funkar det med ;)


Pysen

Min styvmamma ÄLSKAR orkidéer

Mios nya matskål


Invigning.

Nu ska jag göra iordning lite glass och sånt. Hörs sen :)

Kommentarer
Skrivet av: SARAHDEM.BLOGG.SE

svar: vilken tur då!:)



söt kissemiss:)

DATUM: 2009-07-14 KLOCKSLAG: 19:46:45
URL: http://sarahdem.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0