Sen update

2009-07-06  23:16:04  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. När pappa kom hem från jobbet så satte vi oss ner vid datorn och började leta lite jobb till mig. Tillslut hittade han en grej som han tror kommer funka. Men jag vet inte om jag tror på det. Men men, får väl hoppas på det bästa.. Har redan börjat så vi får väl se om ett par veckor eller så.

På tal om något helt annat.. Mio är helt underbar! När han gör give me five och när han inte når upp till min hand så ställer han sig upp på bakbenen och sträcker sig för att nudda, haha. Cuuute!

Fick nyss reda på att Jonas lillasyster kommer hem till mig imorgon vid 3-4. Hon ska tydligen sova här. Får väl se hur det går. Hoppas att hon gillar katter, hundar och studsmatta. Då kan man underhålla ungen en hel dag, hehe. Min storasyster kommer tidigare på dagen också, ska bli kul att träffa henne. Det var ett tag sen.

Ska sova inne i stora huset inatt eftersom att pappa åker till jobbet strax innan 6 imorgon bitti. Mio vill inte sova själv så pappa släpper bara ut honom till vardagsrummet där jag kommer sova, på soffan.

Nu ska jag gå ut med min lilla älskling. Han ville inte följa med husse förut, men med lillmatte ville han vara med. Sen ska jag gå ner och se på tv. Hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0