Tråk!

2009-07-14  13:51:13  Allmänt  Kommentarer (2)
Tjosan! Idag blev det inte av med att olja in altanen. Det spöregnar ju! Jävla skit, då blir jag kvar här en eller två dagar till då. Vill ju hem till min älskling! Får se när jag åker hem till honom. Annars ses vi ju på torsdag. (Måste ju hem till honom och packa minst en dag innan vi åker iallafall.)

Jag och min styvmamma ska kanske åka in till Farsta och handla lite. OM det blir uppehåll med dethär jävla regnet så är planerna att gå och plocka lite blåbär. (Bor ju fan i skogen så man behöver inte gå långt direkt!) Ikväll ska vi se på Allsång på skansen och då vill man ju ha något gått att äta till det. Blåbärspaj skulle ju sitta perfekt!

Skriver senare förhoppningsvis. Puss på er som läser! (mamma, hihi)

Kommentarer
Skrivet av: sussi

hehe puss på dig hjärtat<3

DATUM: 2009-07-14 KLOCKSLAG: 18:36:29
Skrivet av: matilda

sv. =)

DATUM: 2009-07-14 KLOCKSLAG: 18:58:36
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0