Update

2009-07-16  21:10:14  Allmänt  Kommentarer (1)
Tjosan! Just nu sitter jag och lyssnar på musik via Spotify, dricker cola och läser bloggar. Har packat klart nu inför morgondagen. Tycker synd om älsklingen min. Han är ute och mekar med bilen och har inte ens börjat packa. Om han är riktigt snäll mot mig så kanske jag kan packa åt honom ikväll ;) Hihi.

Vi åker imorgon eftermiddag så vi får se om jag hinner uppdatera innan jag åker, men det tror jag att jag gör. Har tyvärr inte hittat kamerasladden än men tog däremot kort på den nya väskan idag med mobilen istället. Har dock inte tagit kort på toppen men den får ni se en annan dag.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen om jag hinner så ska jag spela lite Sims 3. Måste duscha och sen (kanske) packa åt älsklingen. Sen måste man ju äta lite middag, kan vara bra.. Hörs imorgon (om inte senare ikväll)

Här är väskan, köpt på H&M. (Finare i verkligheten)

Kommentarer
Skrivet av: Karin

Jättefin väska! Förresten det var ett tag sen, hur har du det? :)

DATUM: 2009-07-23 KLOCKSLAG: 10:02:33
URL: http://karinhildesson.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0