23.13

2009-06-11  23:13:14  Allmänt  Kommentarer (4)
Hej bloggen. Äntligen fick jag låna Jonas dator en stund. Har suttit och läst lite bloggar, kollat på lite kläder och tänkte avsluta med lite Donkey Kong. Det är ju skitkul när man inte har spelat det på ett par år, haha. Både jag och Jonas har suttit som fastklistrade framför det idag ;)

Jag har funderat på en sak.. Jag skulle vilja färga mitt hår nu till sommaren men har ingen aning om hur jag vill ha det exakt. Slingor kanske. Jag har brunt hår så det kanske skulle vara fint med blonda slingor. Inte stora, utan mindre och många. Hmm, får fundera lite extra på detdär.


Någon liknande hårfärg kanske..

Nu ska jag spela DK. puss

Kommentarer
Skrivet av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

den där hårfärgen är riktigt fin =)

DATUM: 2009-06-12 KLOCKSLAG: 11:37:52
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Skrivet av: Louise

Goddag!

De är bara bra med mej idag :) lite smådeppig över vädret, men de är inget o göra åt :(



ha en underbar fredag!

DATUM: 2009-06-12 KLOCKSLAG: 11:53:15
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Skrivet av: sussi

ja,kanske skulle passa dig gumman<3

DATUM: 2009-06-12 KLOCKSLAG: 14:42:55
Skrivet av: Mysan

Jag tror att det skulle bli skitsnyggt med lite blonda slingor! :)

Vi måste dessutom ses snart Jenna! <3

DATUM: 2009-06-23 KLOCKSLAG: 21:44:01
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0