Bilder

2009-06-29  00:24:14  Allmänt  Kommentarer (1)
Tänker inte skriva värsta långa inlägget här utan nu får se lite bilder nu från gårdagen och lite andra bilder. Enjoy ;)


Natalie och jag, idag

Josefine och Emelie, gårdagen

Jag och Jennööö

Jag och Jennööö

Gårdagens outfit

Jag och älsklingen förra veckan

Jag. nångång

En utav kattungarna ;)

En till.

Midsommar på landet- spöregn! (syns dock inte på bilden)

Fotbollsturnering på landet

Älsklingen blev lite blöt under fotbollsturneringen

Fler bilder lägger jag upp så fort jag får dom av Emelie. Nu ska jag läsa bloggar. Btw, har äntligen köpt ett sommalovskort!!! Woho! Puss på er

Kommentarer
Skrivet av: Marcus Å

Händer idag då? :)

DATUM: 2009-06-29 KLOCKSLAG: 08:07:10
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0