Hej bloggen!

2009-06-04  21:57:40  Allmänt  Kommentarer (0)
Jäklar va dålig jag har varit på att uppdatera. Är ledsen för det, men det blir ändring på det snart hoppas jag. Det är bara lite jobbigt just nu, det är bråk hemma och det är mycket i skolan. Jag har för mycket press på mig, jag orkar inte.

Imorgon tar iallafall pojkvännen studenten. Hans pappa kommer och hämtar mig halv 1 imorgon. Då ska vi till en park inärheten av Jonas skola och där kommer han och hans klass komma gåendes i ett studenttåg. Ska bli såå himla kul tycker jag! Tyvärr så har jag hört att det inte ska bli så bra väder. Jag som ska ha klänning och lockar i mitt hår, haha. Men men, tar med mig ett paraply iallafall ;)

Här får ni se ett par bilder..


Mina djur gillar närhet, haha ;)

Älsklingen! Han börjar lära sig "rulla runt" nu ;) Lättlärd hund detdär!



Igårkväll blev det lite dricka hos min systers kompis. Det slutade med katastrof, kom hem kl 6 imorse. Tog två timmar för oss att komma hem, vi gick!

Nu ska jag testa kläderna som jag förhoppningsvis ska ha på mig imorgon. Hörs senare eller imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0