Sent inlägg

2009-06-17  02:10:02  Allmänt  Kommentarer (1)
Hejsan hoppsan! Bad update, again. Har inte orkat blogga idag faktiskt. Har bara varit hemma, hälsat på min pappa och hans sambo och inte så mycket mer. Alltid lika kul att träffa familjen iallafall ;) Och tro det eller ej, sitter hemma i Bro nu med pappas minidator. Får låna den tills på torsdag. Jag åker ju ändå bort på fredag sen och är borta tills på söndag, ska till landet (malmköping). Ska bli skönt att komma bort lite.

Som sagt, sitter hemma i Bro. Sitter i sängen, dricker cola och äter chips (ja pappa, jag ser till att inte ha fettiga fingrar när jag håller på med din dator, haha!) och lyssnar på spotify. Ska läsa lite bloggar och kolla runt lite på internet nu. Sen ska jag nog se på tv eller spela lite playstation :) Men vi hörs imorgon. Puss!


Minidator, mjukiskläder, cola och fiff. Kan det bli bättre ? ;)

Älsklingen sov i mitt knä tidigare idag, otroligt söt!

Hihi, han ser rolig ut där.

Kommentarer
Skrivet av: Tina

Låter som du har det lugnt och skönt.

DATUM: 2009-06-17 KLOCKSLAG: 17:58:23
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0