Söndag

2009-06-28  14:58:55  Allmänt  Kommentarer (2)
Hejsan hoppsan!

Idag är det söndag och det är hur bra väder som helst ute. Så varför sitta här inne och skriva i bloggen egentligen? Jag ska göra iordning mig snart och sen ska jag åka iväg och möta Natalie. Vi ska åka till något bad, sola och ta det lugnt. Härligt! Sen ska jag åka hem till Bro.

Gårkvällen blev lyckad. Vi var hemma hos Natalie först, drack lite, åt jättegod mat och hade jättekul. Klockan 10 gick vi in på en nattklubb i gamla stan. Vi gick ut därifrån halv 3. Det var jättekul. Vi satt först vid ett bord, drack och pratade. Sen, resten av kvällen höll vi till på dansgolvet. Det var hur varmt som helst men det var ändå jättekul. Idag har man såklart lite ont i fötterna och är lite seg. Men men, det var det värt ;) Kom hem till min mamma runt halv 4, gick och la mig direkt.

Nä nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sen fixa mig lite och sen planera lite med Natalie. Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Skrivet av: Marcus Å

Hur mås det idag? :)

DATUM: 2009-06-28 KLOCKSLAG: 16:09:39
URL: http://slipsens.blogg.se/
Skrivet av: kim

Hejhej, vilken fin blogg du har :D

DATUM: 2011-01-02 KLOCKSLAG: 23:01:03
URL: http://kiom.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0