Strax efter 4

2009-06-10  04:26:03  Allmänt  Kommentarer (0)
Klockan är mycket och jag har inte gått o lagt mig. Har inte varit trött på hela kvällen så nu sitter jag uppe resten utav natten. Har precis varit ute en timme med Jonas, han fixade en massa småsaker i bilen. Jag hade tråkigt inne först så jag tog på mig vinterjackan och gick ut till honom. Tråkigare var det ju där ute..

Tog lite bilder igår på Mio så här får ni se två stycken. Skitsöt när han ska sova! Han har sin egna lilla sovplats, i bokhyllan ;)


Han har blivit ganska stor för den lilla platsen nu men han bryr sig inte. Det är HANS plats nu, haha.

Och här är en söt bild på kissen.



Sista natten med min laptop nu. Ska lämna in den till skolan imorgon. Får inte tillbaka den förän i slutet på augusti typ. Usch så tråkigt :( Hoppas att jag kan uppdatera bloggen rätt så ofta ändå, ska försöka låna Jonas dator så ofta som möjligt och kanske kolla med min snåla far om jag kan låna en utav hans datorer. Det får jag säkert inte men det är ju värt att fråga iallafall, haha.

Hörs imorgon förhoppningsvis ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0