Torsdag

2009-06-18  16:19:52  Allmänt  Kommentarer (1)
Imorgon är det midsommarafton, längtar som fan! Imorgon ska jag och älsklingen gå upp tidigt. Äta frukost, duscha, fixa oss och sen ska vi åka och hämta min mamma och hennes sambo. Sen börjar vi åka mot Malmköping vid 9. Ska bli så jäkla kul!

Idag har jag bara tagit det lugnt, packat inför denhär helgen och spelat Sims 3. Sitter hemma hos min pappa nu, ska väl ta ut hunden snart tror jag. Sen får vi se vad jag hittar på. Hörs kanske senare

Kommentarer
Skrivet av: Marcus Å

Blir lugnt på förmiddan sen är det jobb som gäller! Händer idag då? :)

DATUM: 2009-06-19 KLOCKSLAG: 09:52:12
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0