Tumba

2009-06-13  22:18:35  Allmänt  Kommentarer (0)
Heej bloggen! Sitter hemma hos Jonas syster I Tumba, ska sova här inatt :) Ska om en liten stund kolla på Livet är en schlager, hehe. Vi ska äta glass med jordgubbar, choklad, chips, godis och dricka cola. Vi har en massa tända ljus och det är hur mysigt som helst. Imorgon lägger jag in alla bilderna jag har tagit.

Imorgon ska vi åka till huddinge och kolla på när Jonas kör folkrace. Det ska bli kul. Efter det ska jag nog hem till min pappa. Han och hans sambo kommer hem från Italien imorgon kväll så jag ska nog dit och överraska dom :) Ska bli kul att träffa dom igen, hehe.

Aja, nu ska vi se på film. Ha en bra kväll ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0