21.05

2009-03-21  21:09:50  Allmänt  Kommentarer (4)
Hejsan!

Hoppas att ni har haft en bra lördag. Min har varit helt okej. Har suttit på en restaurang/krog här inärheten där min mamma bor, i typ flera timmar med min familj. Det var jättekul tills det spårade ur lite grann men det löste sig tillslut. Vi hade iallafall jättekul, vi pratade om min 18års dag och en massa annat :)

Nu sitter vi hemma hos mamma igen, jag och min styvpappa ska laga lite mat nu, hehe. Tror inte att det blir fler inlägg idag, ska umgås lite med familjen, äta jättesen middag och umgås lite till. Sen åker jag nog hem till Jonas pappa och sover där. Eftersom att Jonas redan är där så.. hehe.

Hörs imorgon ♥

Kommentarer
Skrivet av: ♥ SimplyMalin

Sv; det verka i alla fall som du hade en trevlig lördag. :)



min bestod mest av umgänge med vännerna hihi

DATUM: 2009-03-22 KLOCKSLAG: 02:04:29
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/
Skrivet av: Mahlin

haha okej, härligt! jodå jag har både haft en bra lördag och en bra helg i helhet, tträffade lilla mormor igår haha han är så söt :) jag klär mig dels i det som är snyggt & saker som är bekvämt. idag är det bekväma dagen för mig:gråa mjukisbrallor med mudd från stadium och en kofta där det står "i tried to be nice but i i didn't like it:vodorockdoll" i typ korallfärgat haha. alltså inte jätte charmigt :D helt osminkad jag är också haha. händer i helgen då? :)

DATUM: 2009-03-22 KLOCKSLAG: 16:51:03
URL: http://thepapertiger.blogg.se/
Skrivet av: emma härnqvist/perfektion

jag måste ha läst helt fel jag tyckte minsann att jag läste att du fortfarande var sjuk. sorry. hoppas att allt är bra med dig. och tack om du röstad epå min blogg..

DATUM: 2009-03-22 KLOCKSLAG: 18:04:40
URL: http://perfektion.blogg.se/
Skrivet av: Mimmi

Svar: ne men usch då, krya på dig! Är du frisk än? :)

DATUM: 2009-03-22 KLOCKSLAG: 19:40:12
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0