...

2009-03-08  21:35:11  Allmänt  Kommentarer (1)
Har varit väldigt dålig på att blogga idag men jag har faktiskt ingenting att skriva om. Har bara varit hemma och tagit det lugnt. Då menar jag verkligen att jag har tagit det lugnt, har legat i sängen HELA dagen och kollat på filmer och på Vänner. Enda gångerna jag har gått upp ur sängen har varit när jag var på toaletten och hämtat mat från köket, haha. Snacka om en lat söndag.

Imorgon ska jag upp kl 6, ska till skolan och ha en lektion, Svenska B. Sen slutar jag kl 11.30. Nu ska jag sätta på Vänner , sen kanske jag ska börja tänka på att göra iordning mig inför natten. Kommer bli svårt att somna. Skriver imorgon :) Ha en bra kväll! ♥

Kommentarer
Skrivet av: Carolina

Svar: Tacktack, hörruduu:D

DATUM: 2009-03-09 KLOCKSLAG: 03:16:40
URL: http://cnarki.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0