Födelsedag :)

2009-03-25  00:04:16  Allmänt  Kommentarer (4)

Då var denhär dagen slut. Är hemma hos älsklingen nu, jättetrött är jag, ska efter detta inlägg sova direkt. Hoppas att jag inte försover mig imorgon bara :( Tänkte bara berätta lite vad jag har gjort idag och så.

Vi var uppe på Oasen, beställde en cider från en kille som jag känner i baren. Han såg lite konstigt på mig och bad om att få se mitt legg (men i mitt fall, mitt pass). Jag gav honom passet och han gratulerade mig direkt när han såg att jag fyllde år idag, hehe. Det var lite kul. Vi satt och pratade lite (jag och familjen) och hade det trevligt. Även om jag var jättetrött. Men men ;) Sen blev det mer dricka och ännu mera prat. Jättetrevligt.

Jonas messade mig och sa att jag inte skulle komma hem så sent, han hade tydligen en överraskning till mig. När jag kom hem så sa han åt mig att gå in i köket. På diskbänken stog dethär:


Gulligt va?! :)

Tänkte visa en massa bilder nu, på lite saker som jag har fått och sen lite bilder från Oasen.


Jag och Mimmi

Jävla snö!

Cider!

Jag

Syster

Jag och syster

Presenter från min syster ;)

Ett par örhängen

Ett halsband

Och detta! Hahaha, hmm.

Av Jonas fick jag detta:

Ett armband

Örhängen

Och ett halsband, jättesött tycker jag!
Sen fick jag ju tårta, lite godis och en blomma men det kom bara med på bilden högst upp ;)


Fick iallafall en bild på hela tårtan!

Älsklingen <3

Behöver verkligen en datamus så denna fick jag av pappa!

Avslutar med denna bild ! ;)

Och denna, äääääälskar dig Jonas!!! <3

Nu har jag suttit och lagt upp en massa bilder här så Jonas har hunnit somna redan, haha. Hoppas att ni tyckte om att se lite bilder ;) Nu måste jag försöka sova. Imorgon ska jag vara i restaurangen, sen ska jag till Farsta och träffa min faster. Ska kanske köpa klänningen från JC.

Hörs imorgon då. Hoppas att ni har haft en bra dag! ♥


Kommentarer
Skrivet av: Marcus Å

Grattis i efterskott! :)

DATUM: 2009-03-25 KLOCKSLAG: 08:09:31
URL: http://slipsens.blogg.se/
Skrivet av: Malin S

BARA ETT TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=147

DATUM: 2009-03-25 KLOCKSLAG: 08:34:25
URL: http://H
Skrivet av: Mimmi

Vad mycket fina saker du fick :)

DATUM: 2009-03-25 KLOCKSLAG: 11:49:39
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Skrivet av: ♥ SimplyMalin

Ohh en ätbar bikini - coolt haha ;D

DATUM: 2009-03-25 KLOCKSLAG: 15:16:44
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0