Godmorgon

2009-03-01  10:54:19  Allmänt  Kommentarer (1)

Pappa ringde för 10 minuter sen och väckte mig. Det är så att jag måste gå hemifrån om en halvtimme för det är strul hemma hos dom. Jag måste sitta barn och hundvakt medans pappa och hans sambo är på konsert. Det var meningen att min syster skulle passa dom men tydligen inte, blir så jävla irriterad asså. Vet inte om jag kommer hinna till bion :( Men får hoppas på det, annars får Patricia bjuda med sig någon annan. Aja, skriver hemifrån pappa sen. Måste skynda  mig nu!


Kommentarer
Skrivet av: isabelle

Jaha vad mys! :)

DATUM: 2009-03-01 KLOCKSLAG: 12:05:58
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0