Hejsan!

2009-03-13  21:43:11  Allmänt  Kommentarer (0)
Det blev ett sent inlägg dethär, men men.. Idag har jag varit på Cosmonova, det var intressant. Åkte sen till trångsund där jag träffade mamma och hennes sambo Tommi, vi gick till Trångsunds värdshus och de tog en öl, jag tog en cola ;) Efter det tog jag tåget till haninge och där bytte jag till bussen hem till min moster. Vi åt middag och bara hade det trevligt. Pia (moster) åkte härifrån för typ 40-50 minuter sen, jag har nattat Lovisa (kusinen) så hon sover nu. Så nu sitter jag här i vardagsrummet med deras två katter bredvid mig.

Har tagit en massa kort under dagen som jag nu tänkte visa er ;) Enjoy!


Fanny och Ellinor på Cosmonova

Jag och Jenny på Cosmonova

Middag hos moster ;)

Jag

Jag och Lovisa, haha. Bjuder på den ;)

Söta Lovisa!

Hmm..

Haha ♥

Nu ska jag gå in i min mail och kolla på era bidrag till Veckans bild. Så snart lägger jag upp vinnaren här i bloggen! Efter det ska jag nog se på tv, dricka coca cola och äta sour cream chips ;)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0